Fit sałatka z paluszkami krabowymi

Niewiele składników, wszystkie ogólnodostępne.. No.. może poza paluszkami krabowymi, które czasem trudno znaleźć. W oryginalnej wersji był jeszcze koperek, ale i bez niego ta fit sałatka z paluszkami krabowymi jest smaczna. Jak ją zrobić?

Sałatka z paluszkami krabowymi – składniki

  • opakowanie surimi – około 10 sztuk
  • 2 ogórki zielone
  • woreczek ryżu – koniecznie takiego, który się nie klei. Czyli na pewno nie takiego, którego używamy do sushi
  • koperek (?) – pewnie smak byłby jeszcze lepszy
  • jogurt naturalny – około 2 łyżki (ale bez niego też jest spoko)
  • przyprawy do smaku – sól i pieprz

Sałatka z paluszkami krabowymi – przygotowanie

W sumie nie ma tutaj żadnej filozofii. Ryż gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Studzimy. Dorzucamy do niego pokrojone w plasterki paluszki surimi. Do tego ogórek w kostkę – wcześniej wydrążamy nasiona. Przyprawiamy, dodajemy jogurt i mieszamy. Można jeść. Chociaż najsmaczniejsza jest po kilku godzinach 😉

sałatka z surimi

fit sałatka

dietetyczna sałatka

Podziel się...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*