Co kupić na DZIEŃ DZIECKA? Zagadka, nauka i radość odkrywania. KSIĄŻKI dla młodego detektywa.

1 czerwiec – data bardzo wyjątkowa. Bez pociech byłoby nudno, smutno i nijako. Warto w ten dzień pamiętać o małych i dużych bąbelkach. CO KUPIĆ NA DZIEŃ DZIECKA?
Dziś podpowiadam, jaką niespodziankę można sprawić dzieciakom!
🔼To powrót do słów zapisanych na papierze.
🔼To alternatywa dla tabletu.
🔼To szansa by polubić czytanie.
🔼To również zachęta, by odkrywać książki na nowo.

KSIĄŻKI, które chcę Tobie zaproponować jako prezent na Dzień Dziecka nie są zwykłymi książkami! Twoje dziecko nie będzie znudzone słuchając czy czytając wspólnie z dorosłym kolejnych stron, gdyż ich nie czyta się po kolei, lecz w zależności od rozwoju wydarzeń skacze się po stronach do przodu i tyłu. Jeśli dziecko się zgubi, historia sama naprowadzi go na właściwy trop!

Oto seria książek z wydawnictwa ZIELONA SOWA , która wciągnie w wir wydarzeń i zagadek Twoją pociechę!

Książki z serii HISTORYCZNE ŚLEDZTWO zostały przygotowane tak, by czytając strony pełne przygód i historycznych zagadek dzieci rozwijały swoją wiedzę z tego obszaru.

Jeśli młody odkrywca pomyli się zostanie skierowany na właściwy tor myślenia i otrzyma kolejną szansę. Przy prawidłowym rozwiązaniu zadania czytelnik przechodzi do dalszej części opowiadania.

Jak widzisz moja propozycja jest wszechstronna i zaciekawi zaciekłego detektywa-naukowca, miłośnika przeszłości, logicznie myślącego młodego matematyka czy fizyka.

Kolejne książki z prezentowanej „odkrywczej” serii  to bogactwo oswajania się z  nauką, zawiłościami matematycznymi i chemicznymi oraz poznawanie świata przyrody w sposób przyjazny dziecku.

Sądzę, że po zapoznaniu się z zawartością książek na zdjęciach poniżej, odpowiedź na pytanie ” Co kupić na Dzień Dziecka?” będzie wiadoma.

Każda z serii NAUKOWE ŚLEDZTWO czy MATEMATYCZNE ŚLEDZTWO została opracowana tak, by motywować dziecko do rozwijania zdolności z zakresu przyrody fizyki, chemii, matematyki.

To kilkadziesiąt stron angażujących dzieci do rozwiązywania wielu zagadek naukowych. Książka to równocześnie gra, podczas której młody fan śledztwa rozwiązuje zadania matematyczne by finiszować odkrywając to co ukryte i tajne.

Zajrzyj do środka!

Propozycja z serii HISTORYCZNE ŚLEDZTWO.

Co ważne, każda z książek dodatkowo:

🚩jest bogato ilustrowana,

🚩posiada słownik trudnych terminów,

🚩 posiada wskazówki dla rodziców i nauczycieli jak wspierać dziecko w odkrywaniu tajemnic,

🚩 to 48 stron fascynujących zagadek,

🚩 to spojrzenie na naukę, historię, przyrodę i nauki ścisłe w atrakcyjny sposób.

Propozycja z serii MATEMATYCZNE ŚLEDZTWO.

Propozycja z serii NAUKOWE ŚLEDZTWO.

Cena książek waha się od 10 zł do 19 zł.
Polecam je dziecku od około 9 lat i więcej .
Czy już wiesz, co kupić na Dzień Dziecka? To naprawdę wartościowy upominek dla chłonącego wiedzy ucznia czy młodego detektywa.
Czy miałeś okazję zetknąć się z takimi propozycjami wydawniczymi?

Pozdrawiam,

Mrs. Zakręcona Ryba

Podziel się...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Mrs. Zakręcona Ryba

Justyna Misiewicz Niepoprawna optymistka. Z tysiącem pomysłów na nowy dzień i wiecznym głodem nowych wyzwań. Wyrafinowana entuzjastka życia i kuchni. Wulkan energii, która miewa czasami szare dni, a któż ich nie ma. Uzależniona od zapachu skóry naturalnej, świeżo mielonej kawy i czekoladowych słodkości, a przede wszystkim dużych dawek adrenaliny. Na co dzień przekracza granice własnego komfortu trenując CrossFit, jeżdżąc na rolkach biegowych. Znana z zamiłowania do stanu wiecznego "przemieszczania się". Prywatnie powiela schemat: żona, mama wspaniałego syna i właścicielka kotki o imieniu Charlotte ;)