Omlet z mąki kokosowej – czekoladowe fit placuszki!

Omlet z mąki kokosowej to fajna propozycja na śniadanie – można go zrobić w tradycyjnej formie, czyli dużego „placka”, a można w formie małych placuszków, które prezentują się zdecydowanie bardziej ciekawie. Czekoladowe fit placuszki to hit dla dużych, i dla małych.

Omlet  z mąki kokosowej – składniki

My, postawiliśmy na małe placuszki,  i z podanych składników powstały trzy, dość grube.

  • 2 jajka
  • kopiasta łyżka mąki kokosowej
  • łyżka dobrej jakości kakao – lub karobu – płaska
  • słodzik do smaku – ja dodałam erytrol. Bezkaloryczny
  • dodatki – u mnie masło orzechowe, sto procent naturalne, i owoce: banan i truskawki

Omlet z mąki kokosowej – jak zrobić czekoladowe fit placuszki?

Zero filozofii. Jak to zwykle bywa z moimi dietetycznymi przepisami. Nie mam czasu na długie przesiadywanie w kuchni, to też wybieram opcje szybkiego gotowanie. Białka trzeba ubić (jeśli chcecie by Wasze omleciki były mniej kaloryczne, to można w przepisie pominąć zupełnie żółtko, lub dodać tylko jedno – ale to na końcu)

Do ubitych białek dodajemy słodzidło, mąkę, i kakao lub karob. Mieszamy delikatnie. Wylewamy na patelnię i smażymy albo na suchej, albo posmarowanej cienko olejem kokosowym.

Po przesmażeniu z obu stron, smarujemy masłem orzechowym i kładziemy owoce – nic więcej nie potrzeba. Serio!

omlet z mąki kokosowej

czekoladowe fit placuszki

To naprawdę super propozycja na słodkie śniadanie. A na taki omlet można też położyć pudding z chia na przykład – z owocami, albo bez. Lub po prostu posmarować naturalnym jogurtem. Zawsze będzie smacznie – bez dwóch zdań!

 

Podziel się...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*