Sposób na pyszne śniadanie.

I co ja mogę napisać. Oczywiście to, że śniadanie jako pierwszy posiłek dnia jest najważniejsze. I biada tym, którzy go nie jedzą wcale. Albo nie zdążają.. Czyli ja. 😝 Dlatego trzeba sobie ten pierwszy posiłek umilić maksymalnie. Czyli znaleźć sposób. Sposób na pyszne śniadanie.

A do tego najlepiej jak będzie jeszcze zdrowe. A wystarczy tylko kilka dość popularnych składników.

To są też dobre sposoby jak zachęcić dziecko żeby zjadło rano cokolwiek. Szczególnie jest to ważne w przypadku dzieci szkolnych.

Oto kilka sposobów na pyszne śniadanie:

  • Kanapki

Najlepiej chlebek ciemny, żytni. Nasyci nas na dłużej. Ale wybierzcie ulubiony. Przydadzą się foremki do wycinania ciastek. 😁 Te większe. I teraz na nasze kwiatuszki, tudzież serduszka kładziemy coś zielonego i ulubioną resztę. Dla dzieci warto postarać się o składniki w różnych kolorach. 😊

  • Owsianka albo orkiszanka

I to jest ekspresowe śniadanie. Powstanie z płatków owsianych lub orkiszowyc ugotowanych na mleku, melku kokosowym lub innym. Na samej wodzie też można. Do tego ulubione bakalie – wiórki kokosowe i żurawiną (te znalezione w Netto). I z takim śniadaniem wytrzymacie aż do lunchu. 😁

  • Jagły

Jagły to dla mnie wielkie odkrycie. Czyli kasza jaglana ekspandowana. Jeśli jedliście ryż taki gotowy do chrupania. To jagły są podobnej konsystencji. W tej wersji z dodatkiem miodu i odrobiną suszonych malin. Idealne jako samodzielne danie. Choć z powodzeniem można jeść z mlekiem. Te również znalezione w Netto.😊

  • Kasza manna

To trochę zapomniane danie. I niesłusznie podawane tylko małym dzieciom. Jeśli komuś nie smakuje owsianka czy orkiszanka proponuję wrócić do smaków dzieciństwa. Odkryjcie kasze manną na nowo. Tu z dodatkiem jedynego, zdowego i pysznego syropu klonowego (kolejna perełka w Netto znaleziona).

  • Naleśniki vel placki

Choć wydaje się czasochłonne wcale takie nie jest. Z powodzeniem można zrobić je dzień wcześniej. A jeśli lubicie świeże to rano takie smażenie trwa dosłownie kilka minut. W Netto znaleźliśmy niezły zapas oleju kokosowego, który idealnie nada się do smażenia.

A do ciasta naleśnikowego można dodać mąki kokosowej lub wiórków kokosowych. Wrzucić pokrojone banany albo jabłka starte na tarce.

  • Jajecznica

Jajka są również sycące. A poranne krzątanie zajmie Wam niewiele czasu. Jeśli przygotujecie sobie wszystko wieczornem. Warto do jajek dodać ulubione warzywa np papryke czy ogórka. Do tego kromka chleba lub samo. Można dodać również jakieś ulubione mięsko. A żeby było fit może to być gotowana pierś z kurczaka.

  • Omlet

Tu podobnie jak jajecznica zajmuje mało czasu a syci na długo. Można go zabrać ze sobą do śniadaniówki. A dodatki też sprawiają, że bedzie zdrowszy i bardziej sycący. Tu mamy całą garść rukoli.

  • Serek wiejski

Ten serek można z powodzeniem jeść bez dodatków. Ja uwielbiam go z owocami i cynamonem. Inni jedzą tylko i wyłącznie z warzywami. Spróbujcie koniecznie i zdecydujcie w jakiej wersji lubicie go bardziej.

  • Koktajl

Ta mieszanka czasem przypadkowych składników jest najlepszym sposobem na śniadanie albo chociaż dodatek do pierwszego posiłku. Wypróbujcie jakie połączenie zachwyca Was najbardziej. Dobrze jest dodać jakieś zielone warzywo – tu mamy szpinak.

  • Muffinki na słono lub słodko

To sposób na kilka śniadań i przekąsek. Zrobione w większej ilości starczą na dłużej. Tu mamy babeczki z ciasta marchewkowego. Równie pyszne będą np na bazie mąki kokosowej czy z dodatkiem wiórków kokosowych.

  • Chlebek bananowy

Chlebek podobnie jak muffinki posłużą jako pierwszy posiłek nawet na kilka dni. Chlebek również można upiec z różnymi dodatkami. Spróbujcie go zrobić choć raz, a będziecie do niego wracać częściej.

Wszystkie te przepisy znajdziecie u nas na stronie w sekcji fit. Te propozycje są idealne również dla dzieci. Zróbcie razem z dziećmi i wybierzcie co Wam najbardziej smakuje. A wszystko co potrzebujecie znajdziecie w Netto. Smacznego😘😁

Podziel się...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*